Vintersmycken

VINTERSMYCKEN - för alla årstider

måndag 17 augusti 2009

Lugn och ro?

När jag inte sitter och tittar på hur karlarna bygger en brygga kan pysslet komma fram. Av de få delar jag fick med mig på semestern fanns min Coiling Gizmo och all min koppartråd, så igår lattjade jag runt lite med den!

Hänge av turkos och svart koppartråd.

Annars händer det inte särskilt mycket, förutom att jag äntligen är klar med mitt smycke till tävlingen på smyckestillbehör.se! Skönt att slippa tänka på det ett tag och bara ta det lite lugnt och göra vad jag vill! Vädret är ju inte helt fantastiskt, så pyssla kan man göra utan dåligt samvete. Skönt!

Titta in på smyckestillberhör's blogg och lämna en kommentar på mitt bidrag - om ni gillar det. Svalkande sommar heter skapelsen!

På återseende!

Inga kommentarer: