Vintersmycken

VINTERSMYCKEN - för alla årstider

lördag 2 juni 2012

Ett smycke om dagen

Hej alla glada bloggläsare!

Jag har startat ett projekt för att komma igång med min smyckestillverkning (som har stått stilla ett tag nu)... Projektet, eller kanske utmaningen, är för mig att skapa ett smycke om dagen under ett års tid. Jag började igår, med att publicera det färdiga smycket tjugo minuter innan deadline. Idag är jag lite tidigare ute, men inser också tydligt hur långt ett år faktiskt kan vara!

Tänk också på all den plats 365 stycken smycken tar!

Gissa vem som ska ha som projekt att få i ordning pysselrummet i sommar?

Mitt förslag är att ni tittar in på ettsmyckeomdagen.blogspot.se och tittar på alla de skapelser som sätts ihop under årets gång.

För nu är det igång!

2 kommentarer:

Mervis smycken/Sländan sa...

Underbar idé, men att du bara orkar! I ett år!!! Lycka till!

Sabina sa...

Tack, ja vissa dagar har det varit tungt, men just nu känns det fortfarande jätteroligt! :)