Vintersmycken

VINTERSMYCKEN - för alla årstider

söndag 15 augusti 2010

Tråd-träd?

Har som jag kanske tidigare nämnt, inte speciellt mycket pyssel med mig på semestern. Det som dock har fått följa med är koppartråden! Jag har fått dille på att göra träd, men också haft tid på mig att försöka mig på ett projekt som min syster visat mig. Jag ska försöka ta kort på detta så fort jag får till ett avslut. Det är ibland det svåraste med alla projekt.

Här är i alla fall några olika träd:

Svart och blå koppartråd.
Hängets storlek ca 4x2 cm

Silverpläterad koppartråd, hängets
totala  längd ca 5,5 cm.

Örhängen av silverpläterad koppartråd. Längd ca 4 cm.

Det är inte världens bästa bilder, men de får räcka så länge. Jag tar nya när jag kommer hem, och lägger då samtidigt upp dem på hemsidan.

Vintersmycken

Inga kommentarer: