Vintersmycken

VINTERSMYCKEN - för alla årstider

onsdag 1 december 2010

Det är lätt att vara efterklok...

Det blev inte många som medverkade i tävlingen som pågått de senaste 20 dagarna här på bloggen, men besöksantalet på hemsidan nådde en av de högsta noteringarna under dess 2,5 år långa liv, vilket känns superkul!

Just nu sitter jag och försöker skriva mitt examensarbete, samtidigt som jag ska ha smyckesvisning här hemma på lördag. Så dagen till ära gör jag ett rasselarmband som inget annat... Tror att jag kommer att ha svårt att släppa just denna dyrgrip. Bild kommer så fort jag är klar (vilket förhoppningsvis blir ikväll).

Fortsätt gärna tipsa om färger man kan ha på smycken - både årstidsbetonat och favoritfärger, jag ska försöka skapa i gult, det ser jag verkligen som en utmaning!



Inga kommentarer: