Vintersmycken

VINTERSMYCKEN - för alla årstider

torsdag 5 augusti 2010

99:e inlägget!

Tiden går fort när man har roligt! 99 inlägg känns ju som en hel del, men jag hade ju tänkt fortsätta ett bra tag till, så varför inte 99 inlägg till? Minst.

Jag hade ju smyckesvisning i helgen, och ett smycke fick väldigt mycket uppmärksamhet.

Träd gjort av svartfärgad koppartråd.
Hängets höjd ca 5 cm.

Och eftersom det fick så mycket uppmärksamhet, bestämde jag mig för att göra fler. Och efter två försök tar det inte längre speciellt lång tid. Däremot är det annat än lätt att ta kort på dessa små konstverk.

Här kommer några tappra försök:

Svartfärgad koppartråd och gröna glaslöv.
Hängets längd ca 6,5 cm.
Svartfärgad koppartråd och gröna Svarowskipärlor
i olika gröna nyanser. Hängets längd ca 5cm.
Svart- och grönfärgad koppartråd.
Hängets längd ca 5,5 cm.

Ska försöka lägga upp dessa på hemsidan så fort jag bara kan!

Inga kommentarer: