Vintersmycken

VINTERSMYCKEN - för alla årstider

lördag 11 juli 2009

Rekord!

Jag hade ett rekordhögt antal besökare här på bloggen i torsdags, vilket gör mig absolut överlycklig!

Så nu gör jag ett litet inlägg, mest för att ni ska veta att jag lever och har det bra ;)

Jag jobbar ju för tillfället på mitt tävlingsbidrag till tävlingen på smyckestillbehör, men jag har stött på en del problem. Jag har ett färdigt smycke, men är inte riktigt nöjd med färgen. Det är ju trots allt en sommartävling, och då vill man ju inte använda färger som är för mörka eller för kalla. Jag är alltså rädd för att mitt bidrag är för "kallt", och vet nu inte vad jag ska ta mig till. Tänkte börja på ett nytt bidrag, men hittade inga pärlor som föll mig i smaken. Och jag har MÅNGA pärlor!

Har du tips eller idéer, var inte rädd för att höra av dig till mig!

På bilden: Armband av svarta matta glaspärlor, strassrondeller och magnetlås. De vita pärlorna är med största sannolikhet halvädelstenen howlite. Observera att detta inte är tävlingsbidraget!

Inga kommentarer: